У 2020 році український бізнесмен та інвестор Максим Кріппа розпочав співпрацю зі студією GSC Game World, творцем культової серії ігор «S.T.A.L.K.E.R.». Незважаючи на вагомий фінансовий вклад Кріппи, управління студією залишається у руках її засновників — Сергія та Євгена Григоровичів, які продовжують керувати компанією.
Ком’юніті-менеджер студії Максим Ткаченко зазначив, що Кріппа, будучи інвестором і співвласником GSC, надає необхідні ресурси для реалізації масштабних проєктів, але не втручається у повсякденну діяльність і залишає творчу свободу команді. Завдяки цьому підходу студія змогла зосередитися на розробці довгоочікуваної гри «S.T.A.L.K.E.R. 2», реліз якої викликає великий інтерес у геймерів.
Підтримка технологічних ініціатив
Бізнесмен Максим Кріппа зарекомендував себе як впливовий діяч у сферах кіберспорту та IT. Він є власником компанії Maincast, яка спеціалізується на трансляціях кіберспортивних подій, та бенефіціаром організації NAVI, що стала символом українського кіберспорту. Його інвестиції підтверджують прагнення сприяти розвитку високотехнологічних секторів економіки.
Соціальна відповідальність у воєнний час
Після початку повномасштабної війни GSC Game World припинила роботу на російському та білоруському ринках і сконцентрувала свої зусилля на підтримці України. Студія бере участь у благодійних проєктах, допомагаючи українській армії.
Максим Кріппа також активно підтримує Збройні Сили України через свій фонд MK Foundation, надаючи військовим транспортні засоби, засоби зв’язку та інше необхідне обладнання.
Погляд у майбутнє
Співпраця Максима Кріппи та GSC Game World є прикладом успішного партнерства, де інвестор забезпечує фінансову підтримку, не втручаючись у творчий процес. Це дозволяє студії зберігати свій унікальний стиль і розширювати можливості на міжнародному ринку.
Поєднання досвіду GSC Game World і ресурсів Максима Кріппи сприяє зміцненню позицій України на світовій арені як технологічного лідера. Завдяки такій взаємодії студія здатна створювати інноваційні проєкти, які продовжують вражати гравців по всьому світу.